ULTIMĂ ORĂ
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația de atribuire se poate descărca gratuit de pe site-ul oficial www.cjmaramures.ro la rubrica Activitate – Comunicare – Anunțuri și de pe site-ul oficial www.maramuresbusinesspark.ro.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Județul Maramureș, Direcția Arhitect Șef, telefon 0746 313 031.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea documentației de atribuire, unde este cazul: gratuit.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 03.11.2025, ora 14:00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 11.11.2025, ora 14:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Județului Maramureș, Municipiul Baia Mare, bdul. Unirii, nr. 15, județul Maramureș.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 13.11.2025 ora 10:00, Municipiul Baia Mare, bdul. Unirii, nr. 15, județul Maramureș.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția contencios administrativ a Tribunalului Maramureș, Municipiul Baia Mare, Palatul Justiţiei, Bd. Republicii, nr. 2A, județul Maramureș, tel.: 0262-218235 – 40, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 21.10.2025.