Acreditarea reprezentanților mass-media la sediul Consiliului Județean Maramureș presupune participarea frecventă a jurnaliștilor la activitățile desfășurate la sediul Consiliului Județean Maramureș, pe baza ecusonului de presă eliberat de Compartimentul Comunicare și Relații cu Presa. Ecusonul se eliberează doar în format electronic jurnalistului și se transmite pe adresa de e-mail specificată în cadrul solicitării de acreditare. Ecusonul poate fi utilizat de către jurnalist în incinta Consiliului Județean Maramureș (str. Gheorghe Șincai, nr. 46, Baia Mare) și la locațiile comunicate anterior de Compartimentul Comunicare și Relații cu Presa.
Jurnaliştii care sunt acreditați vor fi introduși în baza de date a Compartimentului Comunicare și Relații cu Presa pentru a primi în permanență, pe e-mail, informări/comunicate privind activitatea Consiliului Județean Maramureș.
Pentru a obține acreditare la Consiliul Județean Maramureș pentru anul în curs, jurnaliștii completează și transmit pe e-mail formularul de acreditare, precum și acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, care pot fi descărcate de pe site-ul instituției.
Solicitarea va fi însoţită de o copie a legitimaţiei de serviciu şi o copie a cărții de identitate. Documentația completă va fi transmisă pe adresa de email
office@cjmaramures.ro.
Gabriel Valer ZETEA
Președinte Consiliul Județean Maramureș