ULTIMĂ ORĂ
Informațiile de interes public se comunică din oficiu sau la cerere. În ceea ce privește informațiile de interes public comunicate din oficiu, în cazul Consiliului Județean Maramureș, accesul la acestea se realiză prin: afișarea la sediul Consiliului Județean Maramureș, publicarea în mass-media sau, după caz, în monitorul oficial al județului, publicarea pe pagina de internet proprie www.cjmaramures.ro, precum și prin consultarea informațiilor la sediul instituției. Alte documente de interes public pot fi comunicate la cerere, iar în cazul în care solicitarea de informații implică realizarea de copii ale documentelor deținute de Consiliul Județean Maramureș, costul serviciilor de copiere va fi suportat de către solicitant. Totodată, există și o serie de documente emise și/sau gestionate prin aparatul de specialitate al Consiliului Județean Maramureș care se exceptează de la liberul acces la informațiile de interes public, lista acestora fiind cuprinsă în Anexa 3 la Hotărârea Consiliului Județean Maramureș nr. 52 din 28.02.2020, publicată în monitorul oficial local, pe site-ul instituției.
Pentru asigurarea accesului liber și neîngrădit al oricărei persoane la informațiile de interes public, instituțiile publice mai au obligația de a organiza compartimente specializate de informare și relații publice sau de a desemna persoane cu atribuții în acest sens. În cadrul Consiliului Județean Maramureș, compartimentul specializat de informare este cel de Relații Publice și Secretariat ATOP – Serviciul Relații Publice, aflat în subordinea președintelui instituției.
Biroul de presă al Consiliului Județean Maramureș