ULTIMĂ ORĂ
Raportul este rezultatul desfășurării unui sondaj intern în rândul membrilor consorțiului CHARTER și al unei analize a literaturii de specialitate care contribuie la studiul unor programe inovatoare sau emergente pentru sectorul patrimoniului cultural. Pentru a oferi o analiză obiectivă, au fost selectați o serie de indicatori formali, incluzând sectorul educației, tipurile de educație și formare, formatul, durata, creditele, nivelurile de calificare naționale și europene, etc. Pentru a înțelege pe deplin care sunt elementele care definesc și modelează curricula inovatoare sau emergentă, a fost conceput un set de trei grupuri de indicatori calitativi:
- Indicatori generali legați de inovare/emergență, inclusiv relevanță pentru societate/piață, noutate și accesibilitate/conștientizare.
- Elemente structurale, cum ar fi formatul de livrare, oportunitățile de învățare la locul de muncă și elementele de colaborare.
- Elemente de conținut, evaluarea trans-interdisciplinarității, a competențelor de bază/transversale ale patrimoniului, sustenabilitatea, digitizarea etc.
Prelucrarea datelor și analiza detaliată a tuturor acestor indicatori au ca rezultat o serie de constatări specifice pe care le puteți consulta în detaliu accesând raportul complet, pe care îl regăsiți aici: Microsoft Word - D3.2. First layout.docx (charter-alliance.eu)
- Aflați mai multe despre CHARTER Alliance: https://charter-alliance.eu
- Abonați-vă la newsletter: http://bit.ly/CHARTER-newsletter
Biroul de presă al Consiliului Județean Maramureș