CONSILIUL JUDEȚEAN
PREŞEDINTE

ROMÂNIA
DISPOZIŢIE
privind constituirea Comisiei paritare pentru funcționarii publici din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Maramureș
Având în vedere:
- Dispoziția Președintelui Consiliului Județean Maramureș, nr. 86/15.03.2021 privind demararea procedurii de constituire a comisiei paritare la nivelul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Maramureș;
- Adresa Sindicatului din Administrație Maramureș nr.14/26.03.2021, înregistrată la Consiliul Județean Maramureș sub numărul 5924/26.03.2021, prin care ne sunt comunicate persoanele desemnate ca membrii titulari și membrul supleant în vederea constituirii comisiei paritare pentru funcționarii publici din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Maramureș;
- Adresa nr. 6200 din data de 30.03.2021 privind numirea de către Președintele Consiliului Județean Maramureș, a membrilor titulari, membrului supleant, secretarului titular și a secretarului supleant în cadrul comisiei paritare;
- Art.488 din O.U.G.nr.57 din 3 iulie 2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
- Art. 3, art. 4 lit. b), art. 6 alin. (1) - (2), art. 7, art. 8 alin. (1)-(2), art. 9 alin. (1), art.11, art. 15, art. 33 și art. 35 alin. (1) și (3) din Hotărârea Guvernului nr. 833/2007 privind normele de organizare și funcționare a comisiilor paritare și încheierea acordurilor colective,
Președintele Consiliului Județean Maramureș emite prezenta
DISPOZIŢIE:
Art.1. Începând cu data prezentei, se constituie Comisia paritară pentru funcționarii publici din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Maramureș, în următoarea componență:
Membri titulari din partea conducătorului instituției:
- Breban Claudia Maria – Director executiv DDIP;
- Lazăr George Radu – Arhitect șef – Direcția ,,Arhitect Șef”;
- Ruzsa Delia Larisa - Șef serviciu – DDIP;
- Barbul Gerrard Gabriel – Șef serviciu – DEP;
- Petruț Adriana Maria – Director executiv – DEP;
- Cocoșilă Dan Mugurel – Consilier I superior – Serviciu Relații Publice;
- Gherghel Camelia Anișoara – Consilier I superior – Birou Resurse Umane;
- Ilieș Anuța – Consilier I superior – Birou Resurse Umane.
Art.3. Membrii comisiei paritare sunt numiți pentru o perioadă de trei ani. Mandatul lor poate fi reînnoit o singură dată.Comisia paritară își exercită mandatul de la data constituirii până la data constituirii comisiei paritare nou – alese.
Art.4. Pentru activitatea desfășurată în cadrul comisiei paritare, președintele, membrii și secretarul comisiei paritare au dreptul la un spor lunar de 1%, care se aplică la salariul de bază al fiecăruia și se acordă doar în lunile în care comisia paritară își desfășoară activitatea, pe baza proceselor-verbale ale ședințelor acesteia.
Art.5. Prezenta dispoziție se aduce la cunoștiință publică prin afișare la sediul instituției și pe pagina de internet proprie și se comunică:
- Instituţiei Prefectului – Judeţul Maramureş;
- Agenției Naționale a Funcționarilor Publici;
- Direcţiei juridice şi administraţie publică;
- Biroului resurse umane;
- Membrilor comisiei paritare.
PREŞEDINTE,
Ionel Ovidiu BOGDAN
Constrasemnează,
SECRETAR GENERAL AL JUDEȚULUI
Aurica TODORAN
Nr. 119Data: 14.04.2021