Legea privind înfiinţarea Institutului Naţional pentru Administraţie (INA), în consultare publică până pe 21 mai 2016


Proiectul de Lege privind înfiinţarea şi organizarea Institutului Naţional pentru Administraţie (INA) a fost lansat în consultare publică de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP) până pe 21 mai 2016.
Proiectul de Lege privind înfiinţarea şi organizarea Institutului Naţional pentru Administraţie (INA) a fost lansat în consultare publică de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP) până pe 21 mai 2016.

Observaţiile şi propunerile pot fi transmise pe adresa MDRAP din Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucureşti – Direcţia Generală Juridică şi Relaţia cu Parlamentul, la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numărul de fax 0372.114.569.

Proiectul defineşte INA ca fiind instituţia publică de interes naţional, cu personalitate juridică, care va prelua de la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) activitatea de formare şi perfecţionare profesională a personalului din administraţia publică. INA ar urma să funcţioneze în subordinea MDRAP, să coordoneze centrele teritoriale de formare continuă pentru administraţia publică şi colaboreze cu acestea pentru derularea programelor de formare şi perfecţionare.

INA va acorda o importanţă deosebită colaborării/parteneriatelor cu mediul universitar, pentru a asigura formare de calitate şi a realiza studii/activităţi/seminarii cu impact asupra administraţiei publice, urmărind, în acelaşi timp, să se dezvolte ca o şcoală de prestigiu în domeniu şi va întreprinde demersurile necesare autorizării, în condiţiile legii, a programelor/cursurilor de formare sau perfecţionare profesională pe care le organizează.

Conform proiectului, INA va asigura formarea continuă în administraţia publică (pentru toate categoriile de funcţionari publici, pentru personalul angajat cu contract individual de muncă în cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice, pentru persoanele numite sau alese în funcţii de demnitate publică sau asimilate acestora din administraţia publică centrală şi locală, pentru aleşii locali, precum şi pentru alte persoane interesate) şi programe de formare specializată pentru ocuparea unei funcţii publice din categoria înalţilor funcţionari publici.

Totodată, Institutul va contribui la strategia de formare continuă a personalului din administraţia publică, la stabilirea domeniilor prioritare şi planurilor anuale de formare profesională în acest sector, va stabili tematica specifică şi standardele de calitate pentru programele de formare profesională pe care le organizează sau care sunt organizate de către furnizorii autorizaţi pentru personalul din administraţia publică, va realiza studii, proiecte şi publicaţii, activităţi de cercetare-inovare, seminarii şi conferinţe în domeniul administraţiei publice. Găsiţi documentul pe http://www.fonduri-structurale.ro/detaliu.aspx?t=Stiri&eID=18173.

Informare de la Direcţia de Dezvoltare şi Implementare Proiecte

Link-uri rapide

Informaţii utile

MaraQuality

Măsuri de management privind creşterea gradului de informare şi conştientizare din Parcul Naţional Munţii Rodnei

Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord

Reabilitare traseu de drum județean Baia Sprie (DN 18) - Cavnic (DJ 184) - Ocna Șugatag (DJ 109F) - Călinești (DJ185) - Bârsana (DJ185)

Pl@NETour - Crearea unui produs de turism ştiinţific şi infrastructură o reţea de cooperare transfrontalieră în domeniul turismului ştiinţific în Maramureş şi Transcarpathia

Centru Educațional Demonstrativ pentru Energie Durabilă – Centrul SEED

Reabilitarea Spitalului Judeţean de Urgenţă "Dr. Constantin Opriş" – Baia Mare

Creşterea capacităţii de management şi de răspuns în situaţii de dezastre naturale în regiunea transfrontalieră

site vechi site vechi
© 2018 Consiliul Judeţean Maramureş. All Rights Reserved.
Powered by Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.