Accessibility Tools

Hotărârea nr. 189 din 24.09.2021

JUDEŢUL MARAMUREŞ
CONSILIUL JUDEŢEAN
Stema RO 2018
ROMÂNIA

HOTĂRÂRE
privind modificarea devizului general pentru obiectivul de investiții ”Reabilitare DJ 186 sector Bârsana (DJ185) – Strâmtura – Rozavlea – Şieu – Bogdan Vodă – Dragomireşti – Săliştea de Sus – Săcel (DN17C)”

          Având în vedere:
  • Referatul de aprobare al Preşedintelui Consiliului Judeţean Maramureş;
  • Raportul de specialitate comun al Direcției Tehnice și Investiții și al Direcției de Dezvoltare şi Implementare Proiecte nr.19704/2021;
  • Raportul de specialitate al Direcției Economice nr.19676/2021;
          În baza prevederilor:
  • Oportunităților oferite de Programul Național de Dezvoltare Locală II, program guvernamental gestionat de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației pentru finanțarea proiectelor locale de dezvoltare, aprobat prin O.U.G. nr. 28/2013;
  • H.C.J.M.M. nr. 16 din 29 ianuarie 2020 privind aprobarea Devizul general actualizat după contractul de achiziție și întocmirea proiectului tehnic pentru obiectivul de investiții ”Reabilitare DJ 186 sector Bârsana (DJ185) – Strâmtura – Rozavlea – Şieu – Bogdan Vodă – Dragomireşti – Săliştea de Sus – Săcel (DN17C)”;
  • H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico - economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, art. 10 alin (4);
          Văzând avizul comisiilor de specialitate: Comisia pentru buget finanțe, Comisia pentru proiecte, strategii și dezvoltare și Comisia juridică și de disciplină;
          În temeiul art. 173 alin. (1), lit. f), art. 182 alin. (1) şi ale art. 196 alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
          Consiliul Judeţean Maramureş adoptă prezenta

HOTĂRÂRE:

          Art.1. Se aprobă modificarea devizului general pentru obiectivul de investiții ”Reabilitare DJ 186 sector Bârsana (DJ185) – Strâmtura – Rozavlea – Şieu – Bogdan Vodă – Dragomireşti – Săliştea de Sus – Săcel (DN17C)”, conform anexei care face parte integranta din prezenta.
          Art.2. La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă prevederile Hotărârii Consiliului Județean Maramureș nr. 16/2020 și orice alte prevederi contrare prezentei.
          Art.3. Prezenta hotărâre se publică în Monitorul oficial local Maramureș și se comunică:
  • Instituţiei Prefectului - Judeţul Maramureş;
  • Direcţiei Juridice;
  • Direcţiei de Dezvoltare şi Implementare Proiecte;
  • Direcției Tehnice și Investiții;
  • Direcţiei Economice;

PREŞEDINTE
Ionel Ovidiu Bogdan
Contrasemnează
SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI
Aurica Todoran
Nr. 189 
Baia Mare, 24 septembrie 2021

Prezenta hotărâre a fost adoptată cu 31 de voturi pentru , în ședința extraordinară a Consiliului Județean Maramureș din 24 septembrie 2021. Au fost prezenți 31 din 34 de membri ai consiliului județean.

Link-uri rapide

Informaţii utile


Tabără de excelență - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni, ediția 2024

Tabără de excelență în Maramureș - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni

COMAND – Sincronizarea intervențiilor în situații de urgență în regiunea de graniță

Proiectul REDUCES

MaraQuality

Proiectul FoodChains4Europe aprobat spre finanţare în cadrul programului INTERREG EUROPE

Măsuri de management privind creşterea gradului de informare şi conştientizare din Parcul Naţional Munţii Rodnei

Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord

Reabilitare traseu de drum județean Baia Sprie (DN 18) - Cavnic (DJ 184) - Ocna Șugatag (DJ 109F) - Călinești (DJ185) - Bârsana (DJ185)

Pl@NETour - Crearea unui produs de turism ştiinţific şi infrastructură o reţea de cooperare transfrontalieră în domeniul turismului ştiinţific în Maramureş şi Transcarpathia

Centru Educațional Demonstrativ pentru Energie Durabilă – Centrul SEED

Reabilitarea Spitalului Judeţean de Urgenţă "Dr. Constantin Opriş" – Baia Mare

© 2018 Consiliul Judeţean Maramureş. All Rights Reserved.