În perioada 09 noiembrie 2021 – 09 decembrie 2021, accesul vizitatorilor în sediul Consiliului Județean Maramureș se va face în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1130 din 22 octombrie 2021 și Hotărârea de Guvern nr. 1183 din 08 noiembrie 2021.
Astfel, accesul în instituție se va face doar pe baza prezentării documentului de vaccinare, a documentului care atestă trecerea prin boală sau rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore, ori rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 48 de ore. De asemenea, se vor respecta cu strictețe toate măsurile de protecție sanitară impuse.
Persoanele fizice sau juridice pot transmite documentații către Consiliului Județean Maramureș în format electronic, prin e-mail, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
În ceea ce privește procedura de acordare a audiențelor cu președintele CJ Maramureș, Ionel Bogdan, acestea se vor desfășura în sistem online.
Biroul de presă al Consiliului Județean Maramureș