ULTIMĂ ORĂ
Progresul fizic al categoriilor/capitolelor de lucrări cu pondere importantă în execuția obiectivului:
- stratul de piatră spartă amestec optimal, stratul de legătură din Bad25PC și stratul de uzură BA16 sunt realizate integral, adică pe toată lungimea traseului de 56,02 km;
- semnalizarea verticală (table indicatoare) este realizată integral;
- consolidările cedărilor de platformă, inclusiv a Văii Cavnicului sunt realizate în totalitate;
- podețele transversale, cămăşuielile zidurilor de sprijin existente, drenurile longitudinale, marcajele longitudinale și trotuarele sunt executate integral;
- dispozitive de scurgere și evacuare a apelor pluviale sunt de asemenea executate;
Mai trebuie să se refacă marcajele rutiere.
Pe tronsonul de drum cuprins între kilometri 0+000 și 25+000, pe lângă lucrările comune întregului traseul reabilitat s-au realizat:
- lucrări complexe de consolidare a structurii rutiere la pozițiile kilometrice 1+385 - 1+455; 1+685 - 1+858; 5+675 - 5+920; 6+470 - 6+865; 8+350 - 8+450; 10+790 - 10+985; 22+280 - 22+430;
- reparații capitale la suprastructură și infrastructură și amenajări de albie la podurile de la pozițiile kilometrice 5+935,34; 7+267,54; 15+825; 19+355,8; 19+965,13; 20+216,73; 20+702,30; 21+966,84;
- reparații capitale la suprastructura pasajului de la kilometrul 1 + 385,78;
- reparații la zidurile de sprijin existente de pe traseu; – trotuare în localitățile Baia Sprie și Cavnic.
Biroul de presă