Accessibility Tools

Proiectul Overcoming Barriers a fost depus la finanțare pe Programul Transfrontalier Ungaria - Slovacia - România – Ucraina


Proiectul Overcoming Barriers „Depăşirea barierelor: îmbunătăţirea mobilităţii locuitorilor în regiunea de graniţă din Transcarpathia (Ucraina), Maramureş (România) şi Szabolcs-Szatmar-Bereg (Ungaria)” a fost depus la finanțare de către Direcţia de Dezvoltare şi Implementare Proiecte, Serviciul Promovare Proiecte din cadrul Consiliului Județean Maramureș pe Programul Transfrontalier Ungaria - Slovacia - România - Ucraina HUSKROUA ENI CBC 2014-2020. Proiectul se încadrează în obiectivul tematic 7 „Îmbunătăţirea accesibilităţii regiunilor, dezvoltarea de reţele şi sisteme de comunicare şi transport sustenabile şi cu impact redus asupra climei”, prioritatea 1 „Dezvoltarea infrastructurii de transport pentru a îmbunătăţi mobilitatea persoanelor şi bunurilor”.
Proiectul Overcoming Barriers „Depăşirea barierelor: îmbunătăţirea mobilităţii locuitorilor în regiunea de graniţă din Transcarpathia (Ucraina), Maramureş (România) şi Szabolcs-Szatmar-Bereg (Ungaria)” a fost depus la finanțare de către Direcţia de Dezvoltare şi Implementare Proiecte, Serviciul Promovare Proiecte din cadrul Consiliului Județean Maramureș pe Programul Transfrontalier Ungaria - Slovacia - România - Ucraina HUSKROUA ENI CBC 2014-2020. Proiectul se încadrează în obiectivul tematic 7 „Îmbunătăţirea accesibilităţii regiunilor, dezvoltarea de reţele şi sisteme de comunicare şi transport sustenabile şi cu impact redus asupra climei”, prioritatea 1 „Dezvoltarea infrastructurii de transport pentru a îmbunătăţi mobilitatea persoanelor şi bunurilor”.

Obiectivul general al proiectului este îmbunătăţirea accesului în regiuni prin dezvoltarea unor reţele de transport durabile şi prietenoase cu mediul care să contribuie la îmbunătăţirea infrastructurii de transport în regiunile de graniţă Transcarpathia (Ucraina), Judeţul Maramureş (România) şi Szabolcs-Szatmar-Bereg (Ungaria).

”În ceea ce privește activităţile partenerului român, judeţul Maramureş va realiza achiziţia de servicii pentru elaborarea documentaţiei tehnice pentru modernizarea staţiilor publice aferente transportului public de pasageri, implementarea unui proiect pilot de patru staţii moderne pentru a testa şi pune în valoare ultimele tehnologii disponibile de monitorizare flotei şi informare a pasagerilor, precum și achiziţia sistemului informatic de operaţionalizare a transportului public. Bugetul aferent partenerului român este de 350.879 euro, iar partenerii în proiect sunt Vynohradiv City Council ,Transcarpatian region - Ucraina, Consiliul Judeţean Maramureş și Municipalitatea din Barabás - Ungaria”, a declarat Oana Chiorean, reprezentant al Serviciului Promovare Proiecte din cadrul Direcției de Dezvoltare şi Implementare Proiecte.

Biroul de presă al Consiliului Județean Maramureș


Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Ultima modificare Luni, 04 Decembrie 2017 15:31

Link-uri rapide

Informaţii utile


Tabără de excelență - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni, ediția 2024

Tabără de excelență în Maramureș - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni

COMAND – Sincronizarea intervențiilor în situații de urgență în regiunea de graniță

Proiectul REDUCES

MaraQuality

Proiectul FoodChains4Europe aprobat spre finanţare în cadrul programului INTERREG EUROPE

Măsuri de management privind creşterea gradului de informare şi conştientizare din Parcul Naţional Munţii Rodnei

Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord

Reabilitare traseu de drum județean Baia Sprie (DN 18) - Cavnic (DJ 184) - Ocna Șugatag (DJ 109F) - Călinești (DJ185) - Bârsana (DJ185)

Pl@NETour - Crearea unui produs de turism ştiinţific şi infrastructură o reţea de cooperare transfrontalieră în domeniul turismului ştiinţific în Maramureş şi Transcarpathia

Centru Educațional Demonstrativ pentru Energie Durabilă – Centrul SEED

Reabilitarea Spitalului Judeţean de Urgenţă "Dr. Constantin Opriş" – Baia Mare

© 2018 Consiliul Judeţean Maramureş. All Rights Reserved.