ULTIMĂ ORĂ
Serviciile publice pentru cetățeni, ce vor fi digitalizate în cadrul proiectului “MaraRoads”, sunt următoarele:
- Eliberarea/emiterea acordului prealabil pentru amplasarea în zona drumului județean a obiectivului de investiții;
- Eliberarea autorizației (avizului) de amplasare și acces în zona drumului județean a obiectivului de investiții;
- Eliberare Autorizații Speciale de Transport (AST);
- Informare automatizată a stării drumurilor județene (pe baza de newsletter) în cadrul portalului CJ Maramureș.
Ionel Bogdan, președintele administrației județene: ”Prin realizarea acestui proiect începem efectiv procesul de digitalizare pe care doresc să îl aplicăm la nivelul Consiliului Județean Maramureș, dar și la nivelul instituțiilor din subordine. Digitalizarea este, în zilele noastre, un proces indispensabil, de mare ajutor, care va eficientiza atât activitatea din cadrul instituțiilor publice, cât și interacțiunea acestora cu cetățenii care au nevoie de informații sau diferite documente eliberate de instituțiile administrației publice.”