ULTIMĂ ORĂ
Proiectul a fost finanțat prin Programul Transfrontalier Ungaria – Slovacia – România – Ucraina 2014-2020 și are ca obiectiv general implementarea unui sistem informațional de management și coordonare în situații de urgență în regiunea de frontieră a Maramureșului și a Transcarpatiei ce va crește predicția, operabilitatea și calitatea intervențiilor.
Obiectivele specifice sunt construirea unui centru integrat pentru coordonarea și conducerea intervențiilor în situații de urgență în județul Maramureș pe str. Vasile Lucaciu nr. 87 și digitalizarea rețelei de comunicații de urgență în Transcarpatia. În cadrul implementării s-a achiziționat și o stație specială de telecomunicații.
”Nu ne dorim să avem situații de urgență, însă dacă vor exista este necesar să fim pregătiți și să avem o infrastructură adaptată și oameni cât mai bine pregătiți pentru a interveni, astfel încât cetățenii aflați în dificultate să beneficieze de cele mai bune servicii și de ajutor adecvat”, a transmis președintele administrației județene, Ionel Bogdan, în cadrul conferinței de încheiere a proiectului.
Valoarea totală a proiectului este de 2.822.958,01 euro respectiv aproximativ 14.114.790,05 lei cu TVA, din care: finanțarea programului este de 1.168.250,16 euro, respectiv 5.841.250,8 lei cu TVA, cofinanțarea Consiliul Județean Maramureș 292.062,55 euro respectiv 1.460.312,75 lei cu TVA, cheltuieli complementare 1.362.645,30 euro respectiv 6.813.226,5 lei cu TVA.
Implementarea proiectului a început la data de 01.07.2021 având termen de finalizare 31.12.2023.
Biroul de presă al Consiliului Județean Maramureș