Accessibility Tools

Hotărârea nr. 69 din 27.04.2016

JUDEŢUL MARAMUREŞ
CONSILIUL JUDEŢEAN
Stema RO
ROMÂNIA

HOTĂRÂRE
privind aprobarea alocării unei sume din bugetul judeţului pentru finanţarea programelor structurii sportive de performanţă de prim eşalon C.S. „A.S. Independenţa” Baia Mare – echipa de fotbal feminin

          Având în vedere Expunerea de motive a domnului Tuns Călin, preşedinte al Comisiei pentru protecţia mediului, turism şi sport, Adresa nr. 16/ 2016 a C.S. „A.S. Independenţa” Baia Mare, Raportul Direcţiei juridice şi administraţie publică şi avizul favorabil al comisiei mai sus menţionate;
          Văzând dispoziţiile Hotărârii Consiliului judeţean Maramureş nr. 28/9 martie 2016 privind aprobarea repartizării pe destinaţii a sumei de 2.000 mii lei aprobată din bugetul propriu al judeţului Maramureş pe anul 2016 - „Servicii recreative şi sportive”şi modificarea Ghidului solicitantului în domeniul sportului;
          Ţinând cont de dispoziţiile art. 3 alin. (1), art.12 alin. (2) şi ale art. 69 din Legea nr. 69/2000 a Educaţiei fizice şi sportului, cu modificările şi completările ulterioare și ale Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general;
          În temeiul prevederilor art. 91 alin. (5), lit. a) pct. 6 şi art. 97 din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
          Consiliul judeţean Maramureş adoptă prezenta

HOTĂRÂRE:

          Art.1. Se aprobă alocarea din bugetul judeţului a sumei de 75.000 lei pentru finanţarea programelor structurii sportive de performanţă de prim eşalon C.S. „A.S. Independenţa” Baia Mare - echipa de fotbal feminin.
          Art.2. Se aprobă obiectivul general şi obiectivele specifice pentru anul 2016 a structurii sportive beneficiare, conform anexei nr. 1 la prezenta hotărâre.
          Art.3. Se aprobă structura cheltuielilor necesare îndeplinirii obiectivelor structurii sportive beneficiare, conform anexei nr. 2 la prezenta hotărâre.
          Art.4. Efectuarea şi decontarea cheltuielilor pentru îndeplinirea obiectivelor propuse se face pe baza normelor financiare aprobate de consiliul judeţean.
          Art.5. Alocarea sumelor se va face în baza contractului – cadru de finanţare a structurii sportive conform anexei nr. 3 la prezenta hotărâre.
          Art.6. Prezenta hotărâre se publică în Monitorul oficial al judeţului şi se comunică:
  • Instituţiei Prefectului - judeţul Maramureş;
  • Direcţiei juridice şi administraţie publică;
  • Direcţiei economice şi patrimoniu;
  • C.S. „A.S. Independenţa” Baia Mare – echipa de fotbal feminin.

Prezenta hotărâre a fost adoptată cu unanimitate de voturi în şedinţa ordinară din 27 aprilie 2016. Au fost prezenţi 30 din totalul de 35 membrii ai consiliului judeţean.

PREŞEDINTE,
Zamfir Ciceu
Contrasemnează,
SECRETAR AL JUDEŢULUI
Ioan Dragoş
Baia Mare, 27 aprilie 2016
Nr. 69

Link-uri rapide

Informaţii utile


Tabără de excelență - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni, ediția 2024

Tabără de excelență în Maramureș - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni

COMAND – Sincronizarea intervențiilor în situații de urgență în regiunea de graniță

Proiectul REDUCES

MaraQuality

Proiectul FoodChains4Europe aprobat spre finanţare în cadrul programului INTERREG EUROPE

Măsuri de management privind creşterea gradului de informare şi conştientizare din Parcul Naţional Munţii Rodnei

Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord

Reabilitare traseu de drum județean Baia Sprie (DN 18) - Cavnic (DJ 184) - Ocna Șugatag (DJ 109F) - Călinești (DJ185) - Bârsana (DJ185)

Pl@NETour - Crearea unui produs de turism ştiinţific şi infrastructură o reţea de cooperare transfrontalieră în domeniul turismului ştiinţific în Maramureş şi Transcarpathia

Centru Educațional Demonstrativ pentru Energie Durabilă – Centrul SEED

Reabilitarea Spitalului Judeţean de Urgenţă "Dr. Constantin Opriş" – Baia Mare

© 2018 Consiliul Judeţean Maramureş. All Rights Reserved.