Anunţ de selecție pentru poziţiile de Director General și Director Tehnic ai Societății Comerciale Drumuri-Poduri Maramureș S.A.

25 Septembrie 2024 80
S.C. Drumuri – Poduri Maramureș S.A. anunţă reluarea procedurii de selecție de candidaţi pentru nominalizarea în vederea numirii Directorului General și Directorului Tehnic ai societății. Acest proces de selecție se derulează în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată prin Legea nr.111/2016, cu completările și modificările aduse prin Legea nr.187/2023 și cu cele ale H.G. nr.639/2023.
I. ETAPELE PROCESULUI DE SELECȚIE

Procesul de selecție a candidaților are următoarele etape:

Depunerea dosarelor de candidatură  24.09.2024 – 28.10.2024
30 zile de la data publicării anunțului de recrutare
Realizarea Listei Lungi  5 zile de la expirarea perioadei de depunere a candidaturilor 
Evaluarea dosarelor și realizarea Listei Scurte  5-10 zile de la elaborarea Listei Lungi 
Depunerea Declarațiilor de Intenție  15 zile de la comunicarea includerii pe Lista Scurtă 
Interviurile de selecție finală  3-10 zile de la depunerea Declarației de Intenție

Toate aceste etape sunt eliminatorii!

Candidaţii vor fi informaţi în mod operativ şi transparent, telefonic şi pe e-mail, referitor la eventualele schimbări apărute în planul de derulare a acestor etape, precum şi de rezultatele obţinute de fiecare dintre ei pe fiecare etapă a acestui proces.

II. CERINȚE DE PARTICIPARE

Candidaţii pe care dorim sa îi identificăm în procesul de selecție pentru nominalizarea în vederea numirii celor 2 Directori din cadrul S.C. Drumuri - Poduri Maramureș S.A. trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele cerinţe:

A. Cerințe referitoare la: studii superioare, experiența profesională anterioară totală și de management:

Pentru postul de Director General
  1. au studii superioare de lungă durată în domeniul științelor inginerești, economice sau juridice;
  2. au minim 7 ani experiență profesională anterioară;
  3. au minim 5 ani experiență de administrare, conducere, management în cadrul unor entități publice sau private.

Pentru postul de Director Tehnic
  1. au studii superioare de lungă durată în domeniul științelor inginerești, cu specialitate CF-DP sau construcții civile;
  2. au minim 7 ani experiență profesională anterioară (constituie avantaj experiența în domeniul de activitate al societății);
  3. au minim 2 ani experiență de administrare, conducere, management în cadrul unor entități publice sau private (constituie avantaj experiența în domeniul de activitate al societății).

B. Alte cerințe:
  1. nu se află în conflict de interese care să îi(le) facă incompatibili(e) cu exercitarea atribuțiilor specifice postului pentru care a aplicat;
  2. nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute în art. 30 alin. 9 si art. 36 alin. 7 din O.U.G. nr.109/2011;
  3. nu au fost condamnați(te) definitiv printr-o hotărâre judecătorească pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție şi de serviciu, infracțiuni contra înfăptuirii justiției, infracțiunii de fals, infracțiunii contra patrimoniului, pentru infracțiunile prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea şi sancționarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanțării terorismului, cu modificările şi completările ulterioare, sau pentru infracțiunile prevăzute de Legea nr. 85/2014 privind procedurile desăvârșite cu intenție care ar face-o incompatibile cu exercitarea funcției;
  4. nu au făcut poliţie politică, așa cum este definită prin lege;
  5. au capacitate deplină de exerciţiu;
  6. sunt apți din punct de vedere medical;
  7. nu au înscrisuri în cazierul fiscal;
  8. nu au înscrisuri în cazierul judiciar;
  9. îndeplinesc toate criteriile cerute prin O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu completările și modificările ulterioare.

III. CRITERII DE EVALUARE

Aceste criterii sunt competențe și trăsături necesare candidaților pentru a putea îndeplini cu succes rolul care le-a fost atribuit; aceste criteriii sunt grupate în următoarele grupe: competențe specifice sectorului de activitate al întreprinderii publice, competențe de importanță strategică / tehnică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, trăsături specifice postului, alinierea cu scrisoarea de așteptări. Modalitatea de evaluare: observarea și analiza reacțiilor și a răspunsurilor candidaților prin raportare la Profilul Candidatului.

IV. DEPUNEREA DOSARELOR DE CANDIDATURĂ

Dosarul de candidatură se depune până la data-limită de 28 octombrie 2024, potrivit art. 19 alin. (3) din Anexa nr. 1 la H.G. nr.639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, în mod obligatoriu, în format letric la Registratura Societății DPMM S.A. și se transmit și în format electronic prin e-mail.

Dosarul în format letric (pe suport de hârtie)

Dosarele de candidatură pe suport de hârtie vor fi depuse în plic închis şi sigilat, pe care se va menționa următorul text: „Candidatură Director General / Director Tehnic DPMM S.A. / [Numele şi Prenumele candidatului]” la Registratura Societății Drumuri-Poduri Maramureș S.A., situată în Str. Gheorghe Șincai, nr. 46, cod postal 430311, Baia Mare, Județul Maramureș.

Dosarul în format electronic

Dosarele de candidatură în format electronic se transmit la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu mențiunea în subiectul mesajului a următorului text: „Candidatură Director General / Director Tehnic DPMM S.A. / [Numele şi Prenumele candidatului]”.

Reguli obligatorii:
  • Mesajele e-mail de depunere a dosarului în format electronic, cât şi documentele ataşate vor trebui să conţină, în mod obligatoriu, numele şi prenumele candidatului (de exemplu „CV Popescu Ion”).
  • Formularele F1-F5 și CV-ul din dosarul în format electronic vor fi transmise ca fișier de tip PDF (extensie .pdf) cât și ca fișier editabil (extensie .docx).
  • Copiile documentelor solicitate vor fi scanate si transmise ca documente separate, având în titlu tipul documentului, numele și prenumele candidatului – de exemplu ”Diploma licență Popescu Ion” sau ”Extras REGES Popescu Ion”.
  • Dosarele în format electronic NU vor fi transmise prin aplicații de transfer de fișiere (de ex: WeTransfer sau alte aplicații similare) – în cazul în care dimensiunea dosarului depășește capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate (de exemplu ”Candidatura DG / DT DPMM SA Popescu Ion 1”, ”Candidatura DG / DT DPMM SA Popescu Ion 2”, etc.)

V. DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII


Dosarele de candidatură vor conține în mod obligatoriu următoarele documente:
  1. Opis documente (numai în dosarul pe suport de hârtie);
  2. Curriculum vitae;
  3. Copii:
    1. Copia actului de identitate;
    2. Copia cazierului judiciar;
    3. Copia Cazierului fiscal (exclus certificat de atestare fiscală);
    4. Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate;
    5. Copia diplomei de licenţă sau echivalentă;
    6. Copii ale altor forme de educație superioare absolvite (dacă este cazul) – alte programe de licență, programe de master, doctorat, MBA. Nu se vor transmite copii ale diplomelor sau ale certificatelor de participare la programe de formare de scurtă durată;
    7. Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională cerută (extras Reges/Revisal, copie carnet de muncă, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de angajatori, certificat constatator pe persoană fizică eliberat de ONRC, alte documente însușite prin semnătură și ștampilă de emitent, etc.)
  4. Formulare:
    1. F1 - Cererea de înscriere;
    2. F2 - Declarație pe propria răspundere privind conformitatea documentelor şi informațiilor prezentate în dosar, lipsa conflictului de interese şi a situațiilor de incompatibilitate.
    3. F3 - Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor.
    4. F4 - Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal.
    5. F5 - Declarația de interese.

Modelele de formulare pot fi descărcate de pe paginile de www.dpmm.ro și www.pluri.ro.

VI. ALTE INFORMAȚII

a. Comunicarea cu candidaţii

Pe întreg parcursul acestui proces de selecţie, comunicarea cu candidaţii se va face prin mijloace electronice. Lista lungă, lista scurtă şi propunerile de nominalizare au caracter confidenţial şi nu vor fi publicate; rezultatele obţinute de candidaţi pe fiecare din etapele procesului de selecţie le vor fi comunicate acestora individual în modalitaţile descrise mai sus. Nu vom transmite candidaților punctajele obținute, deoarece acestea sunt relevante în ansamblu și nu individual, în schimb îi vom informa despre deciziile luate referitor la candidatura lor pe fiecare etapă a procesului de rerutare. Rezultatele finale vor fi comunicate candidaților după ce decidenții ni le vor fi traansmis în mod formal.

b. Protecția datelor personale

Acest proces de recrutare și selecție descris în detaliu mai sus, se va desfășura conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.

Link-uri rapide

Informaţii utile


Tabără de excelență în Maramureș - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni

Proiectul REDUCES

MaraQuality

Proiectul FoodChains4Europe aprobat spre finanţare în cadrul programului INTERREG EUROPE

Măsuri de management privind creşterea gradului de informare şi conştientizare din Parcul Naţional Munţii Rodnei

Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord

Reabilitare traseu de drum județean Baia Sprie (DN 18) - Cavnic (DJ 184) - Ocna Șugatag (DJ 109F) - Călinești (DJ185) - Bârsana (DJ185)

Pl@NETour - Crearea unui produs de turism ştiinţific şi infrastructură o reţea de cooperare transfrontalieră în domeniul turismului ştiinţific în Maramureş şi Transcarpathia

Centru Educațional Demonstrativ pentru Energie Durabilă – Centrul SEED

Reabilitarea Spitalului Judeţean de Urgenţă "Dr. Constantin Opriş" – Baia Mare

Creşterea capacităţii de management şi de răspuns în situaţii de dezastre naturale în regiunea transfrontalieră

© 2018 Consiliul Judeţean Maramureş. All Rights Reserved.