Anunţ examen de promovare în grad profesional

09 Decembrie 2024
Nr. 28923 / 09.12.2024

ANUNŢ EXAMEN DE PROMOVARE ÎN GRAD PROFESIONAL

CONSILIUL JUDEȚEAN MARAMUREȘ, în conformitate cu prevederile art. 478 și 479 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare coroborate cu prevederile art. 152 – 157 din Anexa 10 a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare organizează în data de 15.01.2025, ora 12.00, proba scrisă, examen de promovare în grad profesional imediat superior pentru următoarele funcții publice de execuție:
Nr. crt.  Funcția publică  Clasa  Grad profesional deținut  Structura funcțională  Grad profesional după promovare 
1.  consilier  principal  Serviciul Implementare Proiecte – Direcția de Dezvoltare și Implementare Proiecte din cadrul Direcției Generale Tehnică, Dezvoltare și Investiții  superior 
2.  consilier  principal  Compartiment UIP/SMID Maramureș - Direcția de Dezvoltare și Implementare Proiecte din cadrul Direcției Generale Tehnică, Dezvoltare și Investiții  superior 

Condiţiile de participare la examenul de promovare în grad profesional imediat superior:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 479 alin. (1) cu excepția literei b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
  1. să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
  2. să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
  3. să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului administrativ.

Dosarele de înscriere la examen se depun la sediul Consiliului Județean Maramureș, în termen de 20 zile de la data publicării anunțului, respectiv de la data de 09.12.2024 până la data de 30.12.2024, inclusiv, şi conțin în mod obligatoriu următoarele documente:
  1. formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din O.U.G nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din O.U.G nr. 121/2023;
  2. copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
  3. copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
  4. adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;

Copiile de pe actele de mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Calendarul de desfășurare a concursului:
  1. verificarea eligibilității candidaților, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere, comisia de examen selectează dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la examenul de promovare pentru funcțiile publice de execuție;
  2. susținerea probei scrise, în data de 15 ianuarie 2025, ora 12.00, la sediul Consiliului Județean Maramureș din Baia Mare, str. Gh. Șincai nr. 46, în cadrul căreia se verifică cunoştinţele de specialitate teoretice necesare funcţiei publice pentru care se organizează examenul de promovare, raportat la bibliografia şi tematica de specialitate;
  3. susținerea probei de interviu, într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, conform prevederilor art. 103 din Anexa nr. 10 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Relații suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Județean Maramureș, Baia Mare, str. Gheorghe Șincai, nr. 46, și la secretarul comisiei de concurs, doamna Simicorescu Sorina, consilier Compartiment Resurse Umane, telefon:0262/202526, int. 125, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. sau se pot obține prin consultarea paginii web a instituției www.cjmaramures.ro în cadrul secțiunii “Cariera”.

PREȘEDINTE
Gabriel Valer ZETEA

Link-uri rapide

Informaţii utile


Tabără de excelență - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni, ediția 2024

Tabără de excelență în Maramureș - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni

Proiectul REDUCES

MaraQuality

Proiectul FoodChains4Europe aprobat spre finanţare în cadrul programului INTERREG EUROPE

Măsuri de management privind creşterea gradului de informare şi conştientizare din Parcul Naţional Munţii Rodnei

Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord

Reabilitare traseu de drum județean Baia Sprie (DN 18) - Cavnic (DJ 184) - Ocna Șugatag (DJ 109F) - Călinești (DJ185) - Bârsana (DJ185)

Pl@NETour - Crearea unui produs de turism ştiinţific şi infrastructură o reţea de cooperare transfrontalieră în domeniul turismului ştiinţific în Maramureş şi Transcarpathia

Centru Educațional Demonstrativ pentru Energie Durabilă – Centrul SEED

Reabilitarea Spitalului Judeţean de Urgenţă "Dr. Constantin Opriş" – Baia Mare

© 2018 Consiliul Judeţean Maramureş. All Rights Reserved.