ULTIMĂ ORĂ
Candidații pentru postul de membru în Consiliul de administrație trebuie să întrunească în mod obligatoriu și cumulativ, următoarele condiții:
- să aibă studii superioare finalizate cel puţin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății de minimum 7 ani;
- dețin experienţă în conducerea societăților sau regiilor autonome;
- nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute la art. 4, art. 12. alin (3), art. 30 alin. (9) sau art. 36 alin (7) din O.U.G nr.109/2011
- nu se află în situația prevăzută la art.169, alin.(10) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare;
- nu se afla în situația prevăzută în art. 731 din Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- sunt apți din punct de vedere medical;
- au capacitate deplină de exercițiu;
- Îndeplinesc toate condițiile prevăzute de OUG nr.109/2011 și de HG nr.639/2023.
CRITERII DE SELECȚIE
Criteriile de selecție sunt diferențiate în următoarele grupe:
Competențe - competențe specifice sectorului de activitate a întreprinderii publice, competențe profesionale de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice, aliniere cu scrisoarea de așteptări;
Trăsături - reputație personală şi profesională, integritate, independență, expunere politică, abilități de comunicare interpersonală, viziune;
Alte criterii - rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrieri în cazierul fiscal și judiciar, criterii de gen.
MODALITATEA DE EVALUARE A CRITERIILOR DE SELECTIE
Evaluarea candidaților se face prin analiza documentară a documentelor din dosarul de candidatură, analiza informațiilor suplimentare față de cele din dosarul de candidatură solicitate de comisa de selecție și nominalizare, în scris, pentru a revizui, îmbunătăți și valida acuratețea punctajului, verificarea referințelor oferite de candidați, verificarea activității desfășurate anterior de candidați, analiza declarației de intenție si integrarea rezultatelor analizei declarațiilor de intenție formulate pe baza Scrisorii de Așteptări de către candidați, analiza răspunsurilor candidaților la întrebările adresate de membrii comisiei de selecție si nominalizare si observarea comportamentală a candidaților pe parcursul interviului organizat de Comisia de selecție, prin raportare la profilul consiliului, profilul candidatului și prin raportare la indicatorii ce descriu competențele care sunt criterii de selecție a candidaților conform documentelor anterior menționate și interviul organizat având în vedere dosarul de candidatură, profilul candidatului, profilul consiliului, declarația de intenție a candidatului.
Modul de derulare şi planificarea etapelor procesului de selecție, precum şi conținutul dosarului de candidatură sunt prezentate în detaliu pe paginile web https://www.cjmaramures.ro, https://maramuresbusinesspark.ro și www.pluri.ro.
DEPUNEREA DOSARELOR DE CANDIDATURĂ
Dosarul de candidatură se depune până la data-limită de 02.12.2025, în format letric (pe suport de hârtie) la Registratura Consiliului Județean Maramureș, situată pe B-dul Unirii, nr. 15, cod poștal 430232, Baia Mare, Jud. Maramureș, cât şi în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., așa cum este prezentat în instrucțiunile de depunere a candidaturii postate pe paginile web menționate anterior.















