ULTIMĂ ORĂ
Consilier, clasa I, grad superior
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență: relații internaționale și studii europene, inginerie, economie, economie și afaceri internaționale.
- vechime în specialitatea studiilor minim 7 ani;
- limbi străine – cunoștințe de limbă engleză, nivel avansat – probă suplimentară eliminatorie;
- cunoștințe de operare pe calculator: aplicații Microsoft Office nivel mediu – dovedite prin diplomă sau certificat.
Consilier, clasa I, grad superior
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență: relații internaționale, științe administrative, șiințe ale comunicării;
- vechime în specialitatea studiilor minim 7 ani;
- limbi străine – cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu – dovedite prin diplomă sau certificat;
- cunoștințe de operare pe calculator: nivel mediu – dovedite prin diplomă sau certificat.
Probele stabilite pentru concurs:
- proba suplimentară: - cunoștințe de limbă engleză în data de 27 august 2018 ora 10.00, probă eliminatorie;
- proba scrisă : 28 august 2018 ora 1000.
- interviu
Probele de concurs se desfășoară la sediul Consiliului Judeţean Maramureş, str. Gh. Şincai nr. 46, Baia Mare.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până în data de 16 august 2018 ora 16 la sediul Consiliului Judetean Maramureș - Biroul Resurse umane, etajul I, camera 129 și vor conține următoarele:
- formularul de înscriere prevăzut în anexa;
- Curriculum vitae, modelul comun European;
- copia actului de identitate
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
- copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice (extras REVISAL eliberat de angajator sau ITM )
- cazierul judiciar;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Relaţii suplimentare privind bibliografia şi conţinutul dosarului de înscriere se pot obţine la Biroul resurse umane cam. 129, etaj 1, telefon 0262 / 214.659 int. 125 sau pe site la adresa www.cjmaramures.ro în cadrul secțiunii “cariera”.
PREŞEDINTE,
Gabriel Valer ZETEA















