În vederea atribuiri contractului pentru „Servicii de dirigenţie de șantier pentru execuţia lucrărilor de construcţie aferente sistemului de informare, alertă şi monitorizare în cadrul unor dezastre naturale” din cadrul proiectului „Creşterea capacităţii de management şi răspuns în situaţii de dezastre naturale în regiunea transfrontalieră” finanţat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră ENPI Ungaria – Slovacia – România – Ucraina 2007 – 2013 , pentru promovarea concurenţei între operatorii economici, garantarea tratamentului egal şi nediscriminarea operatorilor economici, asigurarea transparenţei şi integrităţii procesului de achiziţie publică Consiliul Judeţean Maramureş publică invitaţia de participare şi documentele aferente achiziţiei mai sus menţionate.
În vederea atribuiri contractului pentru „Servicii de dirigenţie de șantier pentru execuţia lucrărilor de construcţie aferente sistemului de informare, alertă şi monitorizare în cadrul unor dezastre naturale” din cadrul proiectului „Creşterea capacităţii de management şi răspuns în situaţii de dezastre naturale în regiunea transfrontalieră” finanţat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră ENPI Ungaria – Slovacia – România – Ucraina 2007 – 2013 , pentru promovarea concurenţei între operatorii economici, garantarea tratamentului egal şi nediscriminarea operatorilor economici, asigurarea transparenţei şi integrităţii procesului de achiziţie publică Consiliul Judeţean Maramureş publică invitaţia de participare şi documentele aferente achiziţiei mai sus menţionate.