Accessibility Tools

Turism Transcarpatic – Reţea pentru promovarea turismului în judeţul Maramureş, regiunile Zakarpatia şi Ivano-Frankivsk

03 Septembrie 2009 1904
Proiectul „Turism Transcarpatic” a fost cadrul de acţiune comună pentru promovarea turismului în regiunea de graniţă. El a vizat realizarea unei reţele de informaţii turistice la nivel internaţional, fiind orientat spre extinderea zonei de impact a ofertei turistice regionale integrate şi dezvoltarea ofertei turistice prin stimularea interesului turiştilor în zona transcarpatică.
Cei trei parteneri din cadrul acestui proiect, Consiliul Judeţean Maramureş, Asociaţia de turism a regiunii Ivano-Frankivsk și Centrul european CHARD-CHUST din Uzhgorod și-au propus, prin realizarea rețelei de centre de informare, să poată asigura într-un mod eficient și durabil promovarea turismului în zonele țintă.

Proiectul s-a desfășurat în perioada august 2007 - august 2009, fiind finanțat de Uniunea Europeană prin Programul de Vecinătate România-Ucraina, Phare CBC 2005, cu suma de 433.800 euro.

Obiectivul general: dezvoltarea turismului şi creşterea atractivităţii investiţiilor în regiunile de graniţă Maramureş, Zakarpatia şi Ivano-Frankivsk prin asigurarea metodelor necesare pentru investiţii şi dezvoltarea ofertelor turistice în această zonă.

Obiectivele specifice:
  • realizarea unei reţele de informare turistică;
  • realizarea de materiale promoţionale relevante: filme, cărţi, broşuri;
  • realizarea unei reţele de puncte de informare turistică dotate corespunzător;
  • crearea unui instrument informatic de informare şi comunicare;
  • realizarea de portaluri dedicate fiecărei regiuni;
  • asigurarea vizibilităţii proiectului şi acţiuni prin intermediul mass media.

Rezultatele proiectului:
  • crearea reţelei de puncte de informare turistică (12 centre), prevăzută cu sisteme IT&C, sistem de comunicare operaţională digitală multimedia;
  • materiale publicitare de informare şi promovare a regiunii din punct de vedere turistic, inclusiv evidenţierea oportunităţilor de investiţii în acest domeniu (broşuri, panouri informative, panouri pentru informarea turiştilor, portal WEB, postere, portofolii de prezentare);
  • studii cu privire la nivelul de satisfacţie al turiştilor străini aflaţi în zonă, realizarea celui mai potrivit logo pentru promovarea turismului regional, realizarea unui slogan de marketing transfrontalier;
  • instruirea de specialitate a personalului cu atribuţii specifice în cadrul proiectului;
  • promovarea proiectului prin realizarea de panouri publicitare, spoturi TV, comunicate de presă, website.
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Link-uri rapide

Informaţii utile


Tabără de excelență - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni, ediția 2024

Tabără de excelență în Maramureș - PUNTE educațională Maramureș-Hîncești-Strășeni-Ungheni

COMAND – Sincronizarea intervențiilor în situații de urgență în regiunea de graniță

Proiectul REDUCES

MaraQuality

Proiectul FoodChains4Europe aprobat spre finanţare în cadrul programului INTERREG EUROPE

Măsuri de management privind creşterea gradului de informare şi conştientizare din Parcul Naţional Munţii Rodnei

Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord

Reabilitare traseu de drum județean Baia Sprie (DN 18) - Cavnic (DJ 184) - Ocna Șugatag (DJ 109F) - Călinești (DJ185) - Bârsana (DJ185)

Pl@NETour - Crearea unui produs de turism ştiinţific şi infrastructură o reţea de cooperare transfrontalieră în domeniul turismului ştiinţific în Maramureş şi Transcarpathia

Centru Educațional Demonstrativ pentru Energie Durabilă – Centrul SEED

Reabilitarea Spitalului Judeţean de Urgenţă "Dr. Constantin Opriş" – Baia Mare

© 2018 Consiliul Judeţean Maramureş. All Rights Reserved.