×

Avertizare

JUser: :_load: Imposibil de încărcat utilizatorul cu ID: 43

Propunere de parteneriat a Universității Frederick din Cipru pentru un proiect în cadrul programului „Horizon 2020”

20 August 2014

Universitatea Frederick din Cipru caută parteneri în vederea depunerii unui proiect în cadrul programului „Horizon 2020”, apelul „Making science education and careers attractive for young people”, subiectul „Innovative ways to make science education and scientific careers attractive to young people – H2020 – SEAC-2014-1”.

Universitatea Frederick din Cipru caută parteneri în vederea depunerii unui proiect în cadrul programului „Horizon 2020”, apelul „Making science education and careers attractive for young people”, subiectul „Innovative ways to make science education and scientific careers attractive to young people – H2020 – SEAC-2014-1”

 

Titlul proiectului: Creative use of Robots in Education for Attracting sTudents In Vision Experimental lerning (C.R.E.A.T.I.V.E.)

http://ec.europa.eu/research/participants/portal/desktop/en/opportunities/h2020/topics/2423-seac-1-2014.html#tab1

 

Obiective:

  • Atragerea tinerilor prin STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) prin robotică;

  • Elaborarea unui pachet robotic (folosind materiale care pot fi uşor de găsit în orice magazin de bricolaj)şi a unei platforme de programare facile;

  • Crearea şi testarea unei curricule pentru robotică, drept subiect pentru educaţia oficială (liceu – cursuri de ştiinţă) şi pentru mediile educaţionale informale (de exemplu – academii de robotică, institute şi câmpuri tehnologice, etc.);

  • Crearea şi testarea unei curricule interdisciplinare pentru elevi de şcoală primară (matematică, ştiinţă şi design, cursuri de tehnologie);

  • Pregătirea cadrelor didactice cu privire la utilizarea roboticii ca subiect şi instrument în procesul de predare şi învăţare;

  • Definirea şi testarea unui cadru metodologic teoretic pedagogic cuprinzător de evaluare a impactului şi beneficiilor de învăţare cu/prin robotică;

  • Iniţierea copiilor în concursuri şi expoziţii de robotică ca mijloc de stimulare a creativităţii şi competitivităţii lor.

 

Parteneri căutaţi: Universităţi (tehnologie, ştiinţe, matematică, robotică şi calculatoare), centre de cercetare şi educaţionale, şcoli primare şi secundare, ministere ale educaţiei, asociaţii de profesori din domeniul ştiinţei, institute tehnologice etc.

 

Data limită: 30 august 2014 

 

Contact: dr. Nikela ETEOKLEOUS, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , tel. +357 25 730975, ext.133,

 

Descrierea detaliată a proiectului propus este anexată.

 

Descriere detaliată

 

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne contactaţi la:  

Serviciul Promovare a Proiectelor de Dezvoltare – Direcţia de Dezvoltare şi Investiţii, tel. 0262 211 947, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Link-uri rapide

Informaţii utile

MaraQuality

Măsuri de management privind creşterea gradului de informare şi conştientizare din Parcul Naţional Munţii Rodnei

Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord

Reabilitare traseu de drum județean Baia Sprie (DN 18) - Cavnic (DJ 184) - Ocna Șugatag (DJ 109F) - Călinești (DJ185) - Bârsana (DJ185)

Pl@NETour - Crearea unui produs de turism ştiinţific şi infrastructură o reţea de cooperare transfrontalieră în domeniul turismului ştiinţific în Maramureş şi Transcarpathia

Centru Educațional Demonstrativ pentru Energie Durabilă – Centrul SEED

Reabilitarea Spitalului Judeţean de Urgenţă "Dr. Constantin Opriş" – Baia Mare

Creşterea capacităţii de management şi de răspuns în situaţii de dezastre naturale în regiunea transfrontalieră

site vechi site vechi
© 2018 Consiliul Judeţean Maramureş. All Rights Reserved.
Powered by Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.