ULTIMĂ ORĂ
CONSILIUL JUDEŢEAN

ROMÂNIA
HOTĂRÂRE
privind aprobarea indicatorilor tehnico economici pentru obiectivul Execuţie lucrări de branșare alimentare cu energie electrica – Organizare de şantier – Centru Althera
Având în vedere:
- Referatul de aprobare al Preşedintelui Consiliului Judeţean Maramureş;
- Raportul de specialitate al Direcției tehnice și Investiții nr.12966 /2022;
- Raportul de specialitate al Direcţiei Economice nr. 13068/2022;
- H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
- art.44, alin. (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale;
În temeiul prevederilor art. 173, alin. (1), lit. f), art. 182 alin. (1) şi ale art. 196 alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
Consiliul Judeţean Maramureş adoptă prezenta
HOTĂRÂRE:
Art.1. Se aprobă indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul Execuţie lucrări de branșare alimentare cu energie electrica – Organizare de şantier – Centru Althera după cum urmează:
- Indicatori tehnici ai obiectivului de investiţii:
- Conform Anexei
- Indicatori economici ai obiectivului de investiţii
- Valoarea totală a investiţiei este de 118.853,17 lei (inclusiv TVA), din care:
- Valoarea de C + M este de 99.330,07 lei (inclusiv TVA),
- Durata de realizare a investiției: 1 lună
Art.3. Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial Local Maramureş şi se comunică la:
- Instituția Prefectului - Judeţul Maramureş;
- Direcţia Juridică;
- Direcţia de Dezvoltare şi Implementare Proiecte;
- Direcţia Economică;
- Direcţia Tehnică şi Investiţii.
PREŞEDINTE
Ionel Ovidiu Bogdan
Contrasemnează,
SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI
Aurica Todoran
Nr. 159 Baia Mare, 9 Iunie 2022
Prezenta hotărâre a fost adoptată cu 28 de voturi „pentru” și 3 neparticipări la vot în ședința extraordinară a Consiliului Județean Maramureș din 9 iunie 2022. Au fost prezenți 31 din 35 de membri ai consiliului județean.