În vederea derulării modalităţii de atribuire a contractului de achiziţie publică, prin norme procedurale interne pentru atribuirea contractelor de servicii din categoriile incluse în anexa 2B la OUG 34/2006, pentru achiziţia de servicii organizare evenimente şi servicii de informare în cadrul proiectului „Parlamentul Cooperării Transfrontaliere - realizarea instrumentului TIC pentru crearea unui forum în regiunile de graniţă din Slovacia, Ungaria, România şi Ucraina” finanţat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră ENPI Ungaria-Slovacia-România-Ucraina 2007-2013, pentru promovarea concurenţei între operatorii economici, garantarea tratamentului egal şi nediscriminarea operatorilor economici, asigurarea transparenţei şi integrităţii procesului de achiziţie publică Consiliul Judeţean Maramureş publică ataşat documentele aferente achiziţiei menţionate şi invită toţi operatorii economici interesaţi la depunerea de oferte în acest sens.