Accessibility Tools

Imprimă această pagină

Dispoziţia nr. 216 din 20.02.2017

984
JUDEŢUL MARAMUREŞ
CONSILIUL JUDEŢEAN
PREŞEDINTE
Stema RO
ROMÂNIA

DISPOZIŢIE
privind delegarea atribuţiilor de coordonare a Proiectului ”Reabilitare Palat Administrativ” Baia Mare

          Văzând prevederile art.104, alin (7) şi art.6, lit.f) din Legea nr.215/2001,
          În temeiul prevederilor art.106 din Legea nr.215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
          Preşedintele Consiliului Judeţean Maramureş emite prezenta

DISPOZIŢIE

          Art.1. Se delegă atribuţiile de coordonare a Proiectului ”Reabilitare Palat Administrativ” domnului vicepreşedinte Dăncuş Ioan Doru.
          Art.2. Se împuterniceşte domnul vicepreşedinte Dăncuş Ioan Doru să semneze toate documentele referitoare la Proiectul ”Reabilitare Palat Administrativ”. 
          Art.3. Prezenta dispoziţie se comunică:
  • Instituţiei Prefectului – judeţul Maramureş; 
  • Direcţiei Juridice şi Administraţie Publică;
  • Direcţiei Economice şi Patrimoniu;
  • Direcţiei de Dezvoltare şi Implementare Proiecte;
  • Serviciului Achiziţii Publice;
  • Biroului Resurse Umane;
  • D-lui Vicepreşedinte Ioan Doru Dăncuş.
PREŞEDINTE,
Gabriel Zetea
Avizat pentru legalitate,
SECRETAR AL JUDEŢULUI,
Ioan Dragoş

Baia Mare, la 20.02.2017
Nr. 216