ANUNŢĂ
Consiliul judeţean Maramureş organizează în data de 18.05.2015 ora 10 ( proba scrisă) şi în 20.05. 2015 ora 13 (interviul) la sediul instituţiei concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante din cadrul Direcţiei juridice şi administraţie publică – Compartimentul educaţie, sănătate, asistenţă socială.
Direcţia juridică şi administraţie publică – Compartimentul educaţie, sănătate, asistenţă socială
- consilier clasa I, grad profesional principal
- inspector clasa I, grad profesional debutant
Condiţiile de participare la concurs sunt:
Condiţii generale:
- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
Inspector I debutant
Condiţii specifice:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice, specializarea contabilitate şi informatică de gestiune;
- utilizare calculator – nivel mediu (Word, Excel)
Consilier I principal
Condiţii specifice:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice, specializarea contabilitate şi informatică de gestiune;
- vechime în specialitatea studiilor, minim 5 ani;
- utilizare calculator – nivel mediu (Word, Excel ).
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în termen de 20 zile de la data publicării anuntului în Monitorul Oficial al Romaniei , Partea a III-a, respectiv până la data de 06.05.2015, la sediul Consiliului Judeţean Maramureş, str. Gh. Șincai nr. 46 – Baia Mare, jud. Maramureş.
Relaţii suplimentare privind bibliografia şi conţinutul dosarului de înscriere se pot obţine la Compartimentul resurse umane cam. 129, etaj 1, telefon 0262 / 214659 int. 125.
PREŞEDINTE,
Zamfir CICEU
BIBLIOGRAFIE
la concursul din data de 18 – 20 mai 2015 pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie de consilier principal şi inspector debutant din cadrul DJAP - Comp. educaţie, sănătate şi asistenţă socială
- Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2) cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice allocate pentru activităţi nonprofit de interes general;
- O.G. nr. 51/1998 privind îmbunătăţirea sistemului de finanţare a programelor, proiectelor şi acţiunilor culturale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare.
ACTE NECESARE CONCURS FUNCŢIONARI PUBLICI
- formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la H.G.nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copia carnetului de muncă sau, după caz o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
- cazierul judiciar;
- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile de pe actele necesare se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.