Accessibility Tools

Imprimă această pagină

Concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacante din cadrul Direcţiei de dezvoltare şi implementare proiecte – Biroul relaţii externe

16 Aprilie 2015

Consiliul judeţean Maramureş organizează în data de 27.04.2015 ora 10 ( proba scrisă) şi în 29.04. 2015 ora 13 (interviul) la sediul instituţiei concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacante din cadrul Direcţiei de dezvoltare şi implementare proiecte – Biroul relaţii externe
CONSILIUL JUDEŢEAN MARAMUREŞ

ANUNŢĂ

Consiliul judeţean Maramureş organizează în data de 27.04.2015 ora 10 ( proba scrisă) şi în 29.04. 2015 ora 13 (interviul) la sediul instituţiei concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacante din cadrul Direcţiei de dezvoltare şi implementare proiecte – Biroul relaţii externe.

Direcţia de dezvoltare şi implementare proiecte – Biroul relaţii externe
- consilier clasa I, grad profesional superior

Condiţii de participare la concurs sunt:

Condiţii generale:
  • Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188 /1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

Consilier clasa I grad profesional superior

Condiţii specifice:
  • să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice;
  • vechime în specialitatea studiilor minimum 9 ani;
  • utilizare calculator – nivel mediu (Word, Excel);

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în termen de 8 zile de la data publicării anuntului în Monitorul Oficial al Romaniei , Partea a III-a, respectiv până la data de 23.04.2015, la sediul Consiliului Judeţean Maramureş, str. Gh. Șincai nr. 46 – Baia Mare, jud. Maramureş.

Relaţii suplimentare privind bibliografia şi conţinutul dosarului de înscriere se pot obţine la Compartimentul resurse umane cam. 129, etaj 1, telefon 0262 / 214659 int. 125.

PREŞEDINTE,
Zamfir Ciceu



Bibliografie

pentru funcţia publică de execuţie temporar vacantă de consilier I superior – Biroul Relaţii Externe

  • Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată; - Legea nr. 590/2003 privind tratatele;
  • REGULAMENTUL (UE) NR. 1299/2013 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI AL CONSILIULUI din 17 decembrie 2013 privind dispoziţii specifice pentru sprijinul din partea Fondului european de dezvoltare regională pentru obiectivul de cooperare teritorială europeană;
  • ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 127 din 12 noiembrie 2007 privind Gruparea europeană de cooperare teritorială, cu modificările şi completările ulterioare;
  • REGULAMENTUL (CE) NR. 1082/2006 din 5 iulie 2006 privind o grupare europeană de cooperare teritorială (GECT);
  • REGULAMENTUL (CE) NR. 1302/2013 din 17 decembrie 2013 de modificare a Regulamentului (CE) nr. 1082/2006 privind o grupare europeană de cooperare teritorială (GECT) în ceea ce priveşte clarificarea, simplificarea şi îmbunătăţirea constituirii şi funcţionării unor astfel de grupări;
  • O.G. nr. 120/1998 pentru ratificarea de către România a Convenţiei – cadru europene privind cooperarea transfrontalieră a colectivităţilor sau autorităţilor teritoriale, adoptată la Madrid la 21 mai 1980, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv anexa;
  • O.G. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice cu modificările şi completările ulterioare şi H.G. 1241/2004 pentru actualizarea limitelor maxime de cheltuieli prevăzute în anexa nr. 2 la Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice;
  • H.G. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar cu modificările şi completările ulterioare.



ACTE NECESARE CONCURS FUNCŢIONARI PUBLICI

  • formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la H.G.nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, după caz o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
  • cazierul judiciar;
  • adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  • declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.


Copiile de pe actele necesare se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.