Accessibility Tools

Imprimă această pagină

Anunţ examen de promovare în grad profesional

16 Octombrie 2025
CONSILIUL JUDEȚEAN MARAMUREȘ, în conformitate cu prevederile art. 478 și 479 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare coroborate cu prevederile art. 152-157 din Anexa 10 a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare organizează în data de 18 noiembrie 2025, ora 11.00 (proba scrisă) examen de promovare în grad profesional pentru următoarele funcții publice de execuție:
Nr. crt.  Funcția publică  Clasa  Grad profesional deținut  Structura funcțională  Grad profesional după promovare 
1.  consilier principal  Compartiment Secretariat ATOP – Direcția Finanțare, Turism și Relații Publice  superior 
2.  consilier  asistent  Compartiment Tehnic, Investiții și Infrastructură - Direcția Tehnică și Investiții din cadrul Direcției Generale Dezvoltare, Tehnică și Investiții  principal 
3.  consilier  asistent  Compartiment G.I.S. - Baze de date - Serviciul Cadastru, Administrare Bunuri și Patrimoniu din cadrul Direcției ”Arhitect Șef”  principal 
4.  consilier  asistent  Compartiment IT  principal 

Condiţiile de participare la examen:

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 479 alin. (1) cu excepția literei b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
  1. să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
  2. să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
  3. să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului administrativ.

Dosarele de înscriere la examen se depun la sediul Consiliului Județean Maramureș, în termen de 20 zile de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 16.10.2025 – 04.11.2025 inclusiv, și conțin în mod obligatoriu următoarele documente:
  1. formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din O.U.G nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din O.U.G nr. 121/2023.
  2. copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
  3. copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
  4. adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;

Copiile de pe actele de mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Calendarul de desfășurare a concursului:

  1. verificarea eligibilității candidaților, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere, comisia de examen selectează dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare la examenul de promovare pentru funcțiile publice de execuție, pe baza îndeplinirii condițiilor de participare la examenul de promovare pentru funcțiile publice de execuție;
  2. susținerea probei scrise, în data de 18 noiembrie 2025, ora 11.00 la sediul Consiliului Județean Maramureș din Baia Mare, str. Unirii nr. 15, în cadrul căreia se verifică cunoștințele de specialitate teoretice necesare ocupării funcției publice pentru care se organizează examenul de promovare, raportat la bibliografia și tematica de specialitate;
  3. susținerea probei de interviu, într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, conform prevederilor art. 103, alin. (1) din Anexa nr. 10 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Relații suplimentare se pot obține la sediul Consiliului Județean Maramureș, Baia Mare, str. Unirii, nr. 15 și la secretarul comisiei de concurs, doamna Costin Mihaela - Violeta, consilier CRU, telefon: 0262/ 202526, int. 125, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau se pot obține prin consultarea paginii web a instituției www.cjmaramures.ro în cadrul secțiunii “Cariera”.

PREȘEDINTE
Gabriel - Valer ZETEA