Accessibility Tools

Imprimă această pagină

ANUNŢ CONCURS: Consiliul Județean Maramureș organizează concurs de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice temporar vacante de consilier la DDIP – Biroul relații externe

20 Iulie 2018
ANUNŢ CONCURS

Consiliul Județean Maramureș organizează concurs de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice temporar vacante de consilier, cls. I, grad profesional debutant – la Direcția de Dezvoltare și implementare proiecte – Biroul relații externe.

Condiţii generale:
  • candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2)cu modificările și completările ulterioare;

Condiţii specifice:
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul relații internaționale, comunicare și relații publice;
  • limbi străine – cunoștințe de limbă ucraineană – nivel mediu, dovedite cu diploma sau certificate;
  • cunoștințe de operare pe calculator: aplicații Microsoft Office – nivel mediu, dovedite cu diploma sau certificate.
Probele stabilite pentru concurs:
  • proba scrisă: 01 august 2018 ora 1000, la sediul Consiliului Judeţean Maramureş, str. Gh. Şincai nr. 46, Baia Mare
  • interviu

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până în data de 27 iulie 2018 ora 14 la sediul Consiliului Judetean Maramureș - Biroul Resurse umane, etajul I, camera 129 și vor conține următoarele:
  1. formularul de înscriere prevazut în anexa;
  2. Curriculum vitae, modelul comun European;
  3. copia actului de identitate
  4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  5. copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice (extras REVISAL eliberat de angajator sau ITM )
  6. cazierul judiciar;
  7. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  8. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Relaţii suplimentare privind bibliografia şi conţinutul dosarului de înscriere se pot obţine la Biroul resurse umane cam. 129, etaj 1, telefon 0262 / 214659 int. 125 sau pe site la adresa www.cjmaramures.ro în cadrul secțiunii “cariera”.

PREŞEDINTE,
Gabriel Valer ZETEA


Bibliografie pentru ocuparea funcției de execuție temporar vacantă de consilier grad debutant

  • Consituția României republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici , republicată, cu modificările și completarile ulteroare;
  • Legea nr. 590/2003 privind tratatele;
  • REGULAMENTUL (UE) NR. 1299/2013 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 17 decembrie 2013 privind dispoziții specifice pentru sprijinul din partea Fondului european de dezvoltare regională pentru obiectivul de cooperare teritorială europeană;
  • O.G. nr. 120/1998 pentru ratificarea de către România a Convenţiei – cadru europene privind cooperarea transfrontalieră a colectivităţilor sau autorităţilor teritoriale, adoptată la Madrid la 21 mai 1980, cu modificările și completările ulterioare, inclusiv anexa;