Proiectul s-a desfășurat în perioada august 2007 - august 2009, fiind finanțat de Uniunea Europeană prin Programul de Vecinătate România-Ucraina, Phare CBC 2005, cu suma de 433.800 euro.
Obiectivul general: dezvoltarea turismului şi creşterea atractivităţii investiţiilor în regiunile de graniţă Maramureş, Zakarpatia şi Ivano-Frankivsk prin asigurarea metodelor necesare pentru investiţii şi dezvoltarea ofertelor turistice în această zonă.
Obiectivele specifice:
- realizarea unei reţele de informare turistică;
- realizarea de materiale promoţionale relevante: filme, cărţi, broşuri;
- realizarea unei reţele de puncte de informare turistică dotate corespunzător;
- crearea unui instrument informatic de informare şi comunicare;
- realizarea de portaluri dedicate fiecărei regiuni;
- asigurarea vizibilităţii proiectului şi acţiuni prin intermediul mass media.
Rezultatele proiectului:
- crearea reţelei de puncte de informare turistică (12 centre), prevăzută cu sisteme IT&C, sistem de comunicare operaţională digitală multimedia;
- materiale publicitare de informare şi promovare a regiunii din punct de vedere turistic, inclusiv evidenţierea oportunităţilor de investiţii în acest domeniu (broşuri, panouri informative, panouri pentru informarea turiştilor, portal WEB, postere, portofolii de prezentare);
- studii cu privire la nivelul de satisfacţie al turiştilor străini aflaţi în zonă, realizarea celui mai potrivit logo pentru promovarea turismului regional, realizarea unui slogan de marketing transfrontalier;
- instruirea de specialitate a personalului cu atribuţii specifice în cadrul proiectului;
- promovarea proiectului prin realizarea de panouri publicitare, spoturi TV, comunicate de presă, website.