Accessibility Tools

Imprimă această pagină

Lansarea celei de-a doua etape a Programului Iluminat Public 2022

03 Ianuarie 2023
Administrația Fondului pentru Mediu lansează cea de-a doua sesiune de înscriere a solicitanților unități administrativ-teritoriale organizate la nivel de comună, oraș sau municipiu în cadrul Programului Iluminat Public.

Perioada de depunere a cererilor de finanțare în aplicația informatică, împreună cu documentația aferentă, începe în 30 decembrie 2022, ora: 10.00 și se va încheia în 31 ianuarie 2023, ora: 23.59 sau până la epuizarea bugetului.
Conturile create și utilizate pentru înscrierea în cadrul Programului privind creșterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public aferente sesiunii din anul 2021 și 2022 rămân valabile și pot fi accesate pentru depunerea cererilor de finanțare în cadrul Programului privind creșterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public.

Suma alocată sesiunii de finanțare este de 500.000.000 lei.

Finanţarea se acordă în funcţie de categoria unităţii administrativ-teritoriale, după cum urmează:
  1. pentru comune cu o populaţie de până la 5.000 de locuitori - maximum 1.000.000 lei;
  2. pentru comune cu o populaţie de peste 5.001 de locuitori - maximum 2.000.000 lei;
  3. pentru oraşe - maximum 3.000.000 lei;
  4. pentru municipii de rang 0 - municipiul Bucureşti - maximum 50.000.000 lei;
  5. pentru municipii de rang I - maximum 6.000.000 lei;
  6. pentru municipii de rang II - maximum 5.000.000 lei.

Finanțarea se acordă în procent de maximum 100% din cheltuielile eligibile ale unui obiectiv de investiție și în limita sumelor ce pot fi acordate pentru fiecare categorie de solicitanți.

Documentele pentru dosarul de finanțare sunt prezentate în comunicatul atașat.

Informare din partea Serviciului pregătire proiecte şi contractare – Direcţia de dezvoltare şi implementare proiecte, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..