Adoptarea programului de lucru pentru 2025 marchează, de asemenea, 10 ani de politică de promovare a UE în acest domeniu. În această perioadă, un total de peste 600 de campanii au fost cofinanțate de Comisia Europeană cu semnătura lor comună - „Enjoy, it's from Europe”- sprijinind reputația produselor agroalimentare ale UE în cadrul Uniunii și în întreaga lume. Programele de informare și de promovare pot consta în programe „simple” sau „multiple”.
Programele simple sunt prezentate de una sau mai multe organizații care formulează propuneri, toate provenind din același stat membru. Programele multinaționale sunt prezentate de cel puțin două organizații care formulează propuneri din cel puțin două state membre sau de una sau mai multe organizații ale Uniunii.
UNCJR va comunica mai multe informaţii după deschiderea perioadei de finanţare la 22 ianuarie a.c.
Cu acest prilej, Comisia anunţă, de asemenea, că o cerere de manifestare a interesului pentru participarea în calitate de expert de marketing şi comunicare/evaluator este deschisă în prezent pentru cei care îndeplinesc următoarele condiţii:
fac parte din organizații publice şi private;- au experiență în marketing și comunicare în sectorul agroalimentar;
- sunt cunoscători ai sistemelor de calitate al UE, ai produselor ecologice și ai comportamentului consumatorilor;
- sunt familiarizați cu aspectele legate de sustenabilitatea producției și a consumului în sectorul agroalimentar;
- au experiență în analiza pieței și evaluarea campaniilor, precum și în analiza bugetară;
- sunt cunoscători al piețelor agroalimentare din UE și din țările terțe.
Sursă de informare: portalul oficial al Comisiei Europene: https://rea.ec.europa.eu/funding-and-grants/promotion-agricultural-products-0_en
Informare din partea Serviciului Pregătire Proiecte și Contractare, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..