Candidații români interesați sunt invitați să acceseze portalul ITEC https://www.itecgoi.in pentru informații suplimentare legate de cursurile disponibile, criterii de eligibilitate și modalitatea de depunere a candidaturii. Toți candidații trebuie să completeze formularul de înscriere online pe site-ul ante menționat, să-l tipărească și să-l trimită (împreună cu celelalte documente solicitate) la departamentul/instituțiile subordonate Guvernului României desemnate să se ocupe de înaintarea dosarelor către Ambasada Indiei la București.
IMPORTANT! În premieră națională, în vederea facilitării accesului la programul ITEC și în baza bunei colaborări dintre Consiliul Județean Maramureș și Ambasada Indiei la București, cetățenii români care au rezidența în Maramureș pot înainta dosarul de candidatură către Ambasada Indiei la București prin intermediul Consiliului Județean Maramureș.
Pentru mai multe informații legate de eligibilitate, calificări academice necesare respectiv alți termeni și condiții, persoanele interesate sunt rugate să consulte documentele anexate și portalul https://www.itecgoi.in.

Pentru informații suplimentare legate de programul de burse ITEC, vă rugăm să vă adresați domnului Virendra Kumari - tel.0040372147430 , email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Biroul de presă al Consiliului Județean Maramureș