CONSILIUL JUDEŢEAN

ROMÂNIA
HOTĂRÂRE
privind aprobarea stabilirea funcţiilor publice a organigramei şi a statului de funcţi pentru Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Maramureş
Având în vedere Expunerea de motive a Preşedintelui Consiliului judeţean Maramureş, propunerile Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului precum şi avizele favorabile ale comisiei de asistenţă socială şi protecţia drepturilor copilului şi comisiei de activităţi economico-financiare,
Luând în considerare dispoziţiile H.G. nr. 1434/2004 privind atribuţiile şi Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, republicată în M.O. nr. 547 din 21 iulie 2008,
Văzând prevederile art. 22, art. 107 şi 111 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată,
În temeiul prevederilor art. 91 alineat (2) litera c), alineat (5) litera a) punct 2. şi ale art. 97 din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
Consiliul judeţean Maramureş adoptă prezenta
HOTĂRÂRE
Art.1. (1) Se aprobă organigrama Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului Maramureş cuprinzând compartimentele funcţionale şi personalul aferent acestora, constituite la nivelul direcţiei, conform anexei la prezenta hotărâre.
(2) Compartimentele funcţionale şi structurile de personal de la nivelul centrelor de plasament, caselor de tip familial şi a celorlalte unităţi prin care se asigură serviciile de asistenţă şi protecţie precum şi asistenţii maternali, cuprinzând în totalitate posturi angajate cu personal contractual, rămân cele aprobate prin organigrama anterioară.
Art.2. Se stabilesc ca funcţii publice un număr de 193 de posturi cuprinse în organigrama direcţiei astfel
I. 23 funcţii publice de conducere din care:
- director general - 1
- director general adjunct - 3
- şef serviciu - 7
- şef birou - 12
- Clasa I - total 146 din care:
- Consilier - 138
- Consilier juridic - 6
- Auditor - 2
- Clasa II - total 3 din care:
- Referent de specialitate - 3
- Clasa III - total 21 din care:
- Referent - 21
(2) Numărul de posturi şi structura acestora la nivelul centrelor de plasament, caselor de tip familial şi a celorlalte unităţi prin care se asigură serviciile de asistenţă şi protecţie precum şi asistenţii maternali, cuprinzând în totalitate posturi angajate cu personal contractual, rămân cele aprobate prin statutul de funcţii anterior.
(3) Ocuparea posturilor cuprinse în statul de funcţii se va face până la nivelul posturilor aprobate anual prin hotărârea de aprobare a bugetului şi în limita sumelor aprobate cu destinaţia de cheltuieli de personal.
Art.4. (1) Persoanele angajate pe perioada nederminată pe posturile contractuale ce se stabilesc ca funcţii publice vor fi numite în funcţii publice de execuţie corespunzătoare studiilor şi vechimii în specialitate începând cu data de 1 octombrie 2008.
(2) Funcţiile publice de conducere vor fi ocupate prin concurs, organizat în condiţiile legii.
(3) Funcţiile publice de execuţie devenite vacante, ca urmare a promovării prin concurs în funcţii publice de conducere a unor funcţionari numiţi în funcţii publice de execuţie, se blochează până la aprobarea unui nou stat de funcţii.
Art.5. Prezenta hotărâre se publică în Monitorul oficial al judeţului şi se comunică:
- Instituţiei Prefectului - judeţul Maramureş;
- Direcţie Juridice şi Administraţie Publică;
- Compartimentul resurse umane al Consiliului judeţean Maramureş;
- Compartimentului de pregătire a şedinţelor şi relaţii cu consilierii;
- Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului.
Prezenta hotărâre a fost adoptată în unanimitate de voturi în şedinţa ordinară a Consiliului judeţean Maramureş din 29 august 2008.
PREŞEDINTE,
Mircea Man
Contrasemnează
SECRETAR AL JUDEŢULUI
Dumitru Dumuţa
Baia Mare, 29 august 2008 Nr. 145