Componenţa nominală a comisiei se face publică numai după încheierea sesiunii de selecţie.
Dosarul de candidatură trebuie să conțină următoarele:
- Cerere de înscriere,
- Curriculum vitae,
- Copie după CI,
- Documente care atestă experiența profesională de cel puțin 3 ani în managementul proiectelor culturale și/ sau de cel puțin 2 ani în evaluarea proiectelor culturale, în domeniile pentru care se organizează sesiunea de selecție,
- Declarație de consimțământ privind prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal (model Anexa nr. 7 la Ghidul solicitantului),
- are proiecte depuse spre finanțare,
- face parte din echipa unui proiect înscris spre finanțare,
- are statut de funcționar public,
- are contract individual de muncă încheiat cu autoritatea finanțatoare; în acest sens se va da o Declarație pe propria răspundere.
Depunerea candidaturii se va face până la data de 30 mai 2025, ora 14.00 la Registratura Consiliului Județean Maramureş, Bld. Unirii nr. 15, Baia Mare. Informații suplimentare se pot obține la tel. 0262 - 202571 sau pe e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
PREȘEDINTE
Gabriel Valer ZETEA
Gabriel Valer ZETEA