Sunteți aici: Audienţe la conducerea CJ

Audienţe la conducerea CJ

Preşedinte Zetea Gabriel Valer

Joi: 10.00 – 13.00

 

Vicepreşedinte Lucian Morar

Miercuri: 10.00 – 12.00

 

Vicepreşedinte Ioan Doru Dăncuș

Marţi: 10.00 – 12.00

 

Secretarul județului

Joi: 8.00 – 10.00


Nu se impune programarea în audienţă, întrucât toţi cetăţenii care se prezintă, vor fi primiţi.

 

 

Depuneri solicitări

 

  1. Cetăţenii care doresc să depună solicitări sau orice fel de sesizări pot depune documentele la biroul Registratură şi Arhivă – camera 24, parter, telefon 0262.215090, interior 168.
  2. Solicitările şi documentele care vizează problematica legată de urbanism sau sistematizare se depun la Biroul unic – camera 222, etajul 2, telefon 0262.214170, interior 144.
  3. Cetăţenii sau persoanele juridice care doresc să obţină finanţări nerambursabile în domeniul cultură, sport, culte vor urmări sesiunea anuală de finanţare care demarează în prima parte a fiecărui an. După publicarea în presă a anunţului de demarare a sesiunii, pe site-ul Consiliului Judeţean Maramureş se publică, anual, Ghidurile de finanţare pe fiecare domeniu. Acestea oferă toate informaţiile asupra condiţiilor care trebuie îndeplinite pentru a obţine finanţare, dar şi asupra documentelor care trebuie depuse şi asupra termenelor impuse. Informaţii suplimentare se pot obţine de la Biroul Învăţământ-Cultură din cadrul Direcţiei Juridice şi Administraţie Publică, de la camera 33, parter, telefon 0262.211946, interior 171.


Contacte primării din Marmureș